top of page

Kjøpsbetingelser 

​

​

KJØPSBETINGELSER

​

Betaling

Samtlige priser i nettbutikken er oppgitt i NOK inkl. mva.
Du som kunde kan enkelt velge mellom vipps eller fakturabetaling. Hos oss er det 100% trygt å handle.

Faktura:

Du vil få tilsendt en faktura på e-post etter at vi har registrert din ordre. Varene vil bli satt i produksjon med en gang vi har mottatt din innbetaling og vil bli sendt så snart den er ferdig.

​

Vipps:

direkte betaling, pengen trekkes med det samme.

​

Angrerett på plagg i standard Str. 

Kunden har 14 dagers angrerett på plagg i standardstørrelse om det foreligger  feil eller mangler med plagget. 

Man har ikke angrerett eller automatisk returrett på varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, såkalte tilvirkningskjøp.

​

Retur av varer:

Om du returnere en vare må du selv legge ut for returen. Når vi mottar varen vil vi gjennomgå plagget og sjekke at vi anser returen som gyldig før vi returnerer pengene til deg.   

 

For bestilling av plagg etter personlige mål.
 

- 50% av samlet sum betales som forskudd/ depositum før ordren iverksettes. Ordren anses som bindende når depositum har kommet på konto.
- Si fra om du har en deadline (bryllup, utenlandsreise etc).
- Sluttsum/faktura betales ved levering. Dvs restbeløpet må være på konto før klærne tas med/ blir sendt.

 

Prisene du får er inkl mva.

 

Kontanter aksepteres ikke.

Betalings alternativene jeg tilbyr er bank overføring eller Vipps.

 

Tilpassing:
kunden fått levert det han har bestilt, etter sine mål og i ønsket farge og design, anser vi vår del av avtalen som overholdt.

 

Angrerett:

​

Man har ikke angrerett eller automatisk returrett på varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, såkalte tilvirkningskjøp.

​

Klage:

Ønsker du å klage på kjøpet ditt kan du sende en epost til noomikristine@yahoo.com

​

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

​

​

​

​

​

​

​

bottom of page